Santorini Grecia- exploram insula in 7 zile

Summary:
The author’s long-held desire to visit Santorini was finally realized after discovering affordable flights and researching the island online. With a frugal approach that included avoiding high-priced accommodations with caldera views, the author and their companion opted for a cost-effective stay in Fira, relying on buses for transportation. The trip included visits to various destinations, such as Imerovigli, Perissa Beach, Akrotiri, and Oia, as well as excursions to Nea Kameni, Thirassia, and Red Beach. Despite the challenges of heat and tourist crowds, the author’s Santorini experience was enjoyable and budget-friendly, proving that a fulfilling 7-day vacation on the island is achievable without breaking the bank.

Muntii nostri

Laitmotivul lunii decembrie a fost zapada, zapada, zapada si pentru ca incalzirea globala isi face prezenta din ce in ce mai mult si pe meleaguri mioritice a fost nevoie de o fuga pana la munte ca sa vedem si noi un pic de zapada. Am mers spre Sinaia,si pentru ca vremea nu se arata prea…

DIY decorare agenda si cutii depozitare

Am descoperit acum cateva zile banda autoadeziva din hartie de orez, Washi tape. De fapt am primit cadou mai multe role cu modele diferite. Initial nu am stiut ce este cu ele, la ce se folosesc, si le-am lasat deoparte. Cum sunt o „mare scriitoare” la serviciu am intotdeauna nevoie de un caiet sau de…

Malta in noiembrie

Anul acesta am tot amanat vacanta pana cand ne-am trezit ca in noiembrie am avea ceva timp liber dar nu aveam nicio idee unde sa mergem. All mighty Google ne-a ajutat sa descoperim ca exista locuri numai bune de vizitat si in extrasezon fara sa fim incurcati de o eventuala zapada precoce. Dintre toate locurile…

Tort de zmeura cu ciocolata neagra

Vineri eram intr-un supermaket cand o caserola cu vreo 10-15 zmeurici mi-a facut cu ochiul. Eram hotarata sa o iau, pretul de 6 lei mi s-a parut potrivit,nici mare nici mic, cand prietena ce ma insotea imi zice: „dai 6 lei pe 10 zmeurici cand poti sa iei un kilogram din piata cu 12 lei?”….

Tort usor cu coacaze rosii

Pentru ca recolta de coacaze a fost foarte bogata anul acesta am reusit sa fac un mic tort cu aceste mici delicii rosii. Si am vrut sa fie un tort fara foarte mare bataie de cap, simplu, rapid, fara multa preparare termica. Pentru blat am folosit aproximativ 250 de grame de fursecuri cu unt, pe…

Masca pentru cutia de servetele din portelan rece

Pentru ca in ultima perioada, lovita de val urias de lene, nu am mai facut nimic creativ am zis ca este cazul sa imi pun mintea la contributie. Si pentru ca in una dintre vizitele la Jumbo am gasit mai multe tipuri de portelan rece gata facut am zis sa le testez si sa vad…

Ecler cu ciocolata

In ultima perioada am tot incercat eclerele vandute de diferite cofetarii si sincer vorbind nu prea am fost multumita. Ori nu am gasit eu locurile potrivite pentru testare ori sunt mult prea fitoasa. Si nici macar nu erau ieftine, 10 lei pentru un simplu ecler mi se pare un pic scumput. Cum in copilarie mama…

Cum sa vizitezi in patru zile Bergamo, Milano si Lacul Como

Zilnic sunt asaltata de emailuri cu vacante ieftine si zboruri low-cost. Recunosc, vina imi apartine in totalitate doar eu m-am abonat la o mie de site-uri ce ofera asemenea informatii. Insa cum in vacanta indicat este sa nu mergi singur si sa ai macar un partener de calatorie pe care sa dai vina atunci cand…

Oua de Paste vopsite natural

De-a lungul timpului am incercat multiple retete pentru a vopsi oualele de Paste natural fara a folosi coloranti. Nu au iesit insa intotdeauna si de fiecare data sfarseam prin a arunca un pliculet de colorant rosu alimentar in oala cu vopsea. Acum m-am pregatit din timp, am testat si retestat, si voi avea oua inrosite…

Nuci de casa

Toata copilaria mea am auzit de aceste mici prajituri, am gasit retete in cartile de dulcuri ale mamei insa m-am lovit de un obstacol de netrecut: pierderea formei. Desi nu este chiar micuta si picioare nu are, a disparut in mod misterios din bucatarie si nu a mai fost gasita. O varianta a disparitiei misterioase…

Tiramisu à la fraise

Dupa cum si numele ii spune acest desert nu este tiramisu traditional cu cafea ci unul cu capsuni. Reteta este practic aceeasi numai ca in loc de cafea piscoturile se insiropeaza cu un sirop facut din capsuni. Ce este drept denumirea desertului ar putea starni nemultumirea celor ce il comanda la un restaurant sa zicem…

Cutiute cu capac

In ultima vreme peste tot pe unde ma duc gasesc cate un model interesant de cutiute ce se pot face acasa cu putina pricepere si indemanare. Nu reusesc sa ma abtin si cercetez amanuntit modul de realizare, il memorez in cazurile in care nu reusesc sa subtilizez modelul 😊,iar curiozitatea ma impinge sa incerc sa…

Cutiute usor de facut

Acum ceva timp am primit un cadou impachetat intr-o cutiuta draguta. Nu am acordat o prea mare atentiei ambalajului ci m-am bucurat mai mult de cadou. Acum insa am redescoperit cutiuta si faptul ca se poate folosi drept sablonsi pentru alte cutiute Modul de realizare este simplu si daca exista un sablon cum am avut…

Tort cu crema de cafea

Eu sunt o persoana ce nu bea cafea. Aproape niciodata. Nu ca nu mi-ar placea gustul dar nu simt nevoia de aceasta licoare magica ceea ce ma face sa par o ciudatenie a naturii la locul de munca unde se consuma cantitati industriale. Cum, nu bei cafea? De ce? Probabil mi-am luat doza de cafea…

Tort de lamaie cu capsuni

Fiind weekend am zis sa prepar un tortulet racoritor si usor de realizat. Pentru ca am fost inzestrata cu o forma micuta de tort imi este ssa fac cate un tortulet oricand imi este pofta de ceva dulce. Blatul este din padispan, iar pentru o forma micuta de tort am folosit 3 oua, 3 linguri…

Pictura acrilica Flori

Ce este drept aceasta pictura ar fi trebuit sa fie altceva, mai naturala si un pic mai putin colorata insa iar nu am avut rabdare pana la capat si am aruncat culorile in stanga si in dreapta 🙂

Pictura Crenguta de migdal

Era momentul sa incerc si eu sa pictez ceva in stilul lui Van Gogh. Dintre toate picturile am ales sa fac versiunea mea a crengutei de cires si a cartii. Nu a iesit copie fidela pentru ca la un moment dat imaginatia si pensula au luat-o un pic razna pe panza 🙂 .

Pictura vaza cu flori

Exerseaza, exerseaza, exerseaza! Aceasta este noul meu motto si din acest motiv cred ca voi avea toata casa plina de picturi acrilice. Unele mai reusite altele mai putin reusite, depinde de inspiratie si inclinatie :). Pentru ca de la inceput m-am aruncat in pictat peisaje si nu am avut rabdare sa invatat lucrurile de baza,…

Geneva Motor show_final

Se pare ca nota un pic sarcastica a postului anterior nu a fost pe placul tuturor. Recunosc ca imi lipsesc cunostintele tehnice iar masinile le recunosc in principiu dupa culoare insa cateodata pretul unor masini este mult exagerat. Insa mi s-a soptit in casca faptul ca o persoana ce a avut nousprezece miloane de dolari…